The Boss
After a health scare, the kids reunite Mr. Robinson with his son. Mr. Robinson has always seen Rocky as a disappointment, so when Gumball and Darwin help him land a job at Chanax, he is thrilled. However, the Chanax corporation isn't what it seems.