No Rain, Big Pain
A hot summer threatens the cattle. Atz Lee joins forces with a remote homesteading master to learn how to tame the frontier, while Jane comes face-to-face with a bear. Shane and Kelli work on their cabin, and toddler Findlay gets a safe place to play.