The Boy Who Fell for Her (Literally)
After a shocking injury rocks the group, Jen rushes to the hospital and Cortney spirals. At a cooking class, Tim reveals a fear of figs. Later, girls' and guys' night out goes off the rails as Tiffany drops a bomb and Carlo and Jay nearly come to blows.