Three's a Party
Julia thinks she's pregnant. Stephanie and Ryan have an explosive fight. Natalie demands answers. Jovi upsets Yara at their engagement party. Rebecca worries that Zied will change his mind. Tarik and Hazel pursue finding a girlfriend.