My So-Called Wi-Fi
Brandan discovers Mary's lie. Daniele's friends grill Daniele and Yohan about their relationship. Julio second-guesses his move to the Netherlands. Armando reveals old wounds. Tensions run high between Kimberly and TJ's brother.