Pillow Talk: Tell All Part 2
The Tell All continues with your 90 Day favorites watching along! Kim and Jamal play flip cup with Patrick and John, while Jovi and Yara ax throw with Emily and Kobe. Then, the cast try Shekinah and Sarper's diet and eat sticks of butter.