Ghosts From the Past
Caleb bumps heads with Alina's best friend. Mike hopes to fulfill Ximena's fantasies. Kim suspects sabotage. Johnny plans to help Ella lose weight. Gino and Jasmine wake up satisfied. Memphis and Hamza can't share a bed.