Pouty With a Chance of Meatballs
Scott books a mountain vacation for the BFFs in hopes of snapping Tina out of her post-surgery funk. It's all fun and games in the great outdoors, but emotions run high when hunger strikes, and old wounds are ripped open between Meghan and Vannessa.