Frozen Out
Oliver's refusal to help prep fish is the last straw for Andrew and Jennifer, so the outpost founders push the others to force Oliver out. A sudden temperature plunge cuts Adam and Evan's bear hunt short. Winter's coming but the group is far from ready.