In the Heart of the Machine
August 1978 Kremikovtsi steel plant. A typical working day for a brigade of high-security prisoners will prove to be fateful for them.
Freedom is a human right. But being human is never easy. August 1978. Kremikovtsy Steel Plant. Heat, iron, dust and the pervasive smell of oil. A typical workday of a crew of maximum security inmates will prove to be fateful for all of them.