First Man
A look at the life of astronaut Neil Armstrong and the legendary space flight that made him the first man on the moon.
A visceral, first-person account, based on the book by James R. Hansen, the movie will explore the sacrifices and the cost — on Armstrong and on the nation — of one of the most dangerous missions in history.