Ex-Door Neighbors
April surprises her husband by getting a matching tattoo with her ex. Kayee's lack of contributions around the house frustrates Jerry's ex. Caroline is fed up when Alex's ex crashes Friendsgiving. Lisa, Jimmy and their spouses prepare for their RV trip.