Queen of Tarts
The recruits find boot camp transformed into a Mad Hatter-style tea party, and chefs Anne Burrell and Cliff Crooks send them down the rabbit hole to discover the world of desserts and pastry. They make fruit tarts as well as gnocchi and a hearty sauce.