Rising Stars of Latin Flavor
Eric Adjepong gathers rising stars Carlos Anthony, Maria Mazon and Mika Leon for his culinary card game. Egos are on the line, and the night can only end with one winner walking away with the others' hard-earned money in an intense surf-and-turf battle.