1987 Renault 5 GT Turbo
Mike buys a Renault 5 GT Turbo -- the ultimate '80s hot hatch -- from Charlotte, a racing driver who runs a garage just up the road. Charlotte soon regrets selling the car, however, and her husband contacts Mike hoping to buy it back for her birthday.