Big Appetite in Little Tokyo
The gang travels to Tokyo, Japan. A mystical person zaps a pizza with a monster-transformation spell, and Shaggy eats the pizza! He starts to grow into a Godzilla-like monster whenever he goes to sleep, and he starts eating everything.