Is This a Dagger Which I See Before Me?
Controversy at home spoils Ethan and Olivia's European trip. Moriah makes a big decision without warning, then meets Micah in Cairo to discuss the fallout with their parents. Kim and Barry navigate the challenges that come with divorce.