A Moment of Doubt
Ethan and Olivia plan to get couples tattoos, but Ethan isn't sure he's ready. Kim and Barry miss their son Joshua and hope to bridge the gap with the older kids. Max and Moriah hang out as "just friends" but can't deny their feelings for each other.