Race to Racine/The Carlsbad or Bust Bash
Dastardly hopes to exterminate the Ant Hill Mob by dressing Muttley in gangster garb to infiltrate the Bulletproof Bomb. Then, the drivers become lost in the tunnels of Carlsbad Caverns.