Pardon My Frenchie
Dr. Lavigne treats a French Bulldog with a vocal breathing problem that requires a special surgery before joining Dr. Blue on a pet pig transport. Meanwhile, Dr. Ross has an exam with a guinea pig who is coughing and sneezing.