Celebrating Wolf's Music
Valerie Bertinelli is celebrating her son Wolf's music with a party and his favorite home-cooked meal. The menu includes Cedar Plank Salmon, Mini Crab Cakes, Vanilla Cake with Swiss Vanilla Buttercream and more.