The Hunt for the General
Agent Richard Boehning discovers Steve ‘Stainless’ Cooke, one of the leaders of the Aryan Brotherhood of Texas, lives in his neighborhood. Later, a murdered ABT gang member turns up outside Houston -- it’s the break investigators have been waiting for.