Star-Crossed
A new villain comes to National City, putting Supergirl on high alert. Meanwhile, Winn's girlfriend, Lyra, gets Winn in trouble with the law. Maggie attempts to help Winn but old loyalties get in the way. The Music Meister attacks Supergirl.