The Sound of Warners; Yabba Dabba Boo
The Warner siblings are confounded by an ever-so-cheerful governess in "The Sound of Warners", a musical parody of "The Sound of Music." Later, in "Yabba Dabba Boo", famous screenwriter Larry "Gelboo" rewrites a script.