She's My World
Cher and Jared confront Dawn about going home early. Cristina and Kathy get bikini waxes together. Angelica worries about Sunhe's health. Mary asks Frank to help her and Brittani after their upcoming surgeries. Sarah doesn't hear from Laurie and panics.