It's Always Darkest Before Dawn
Christine talks with her brothers about her newfound happiness and hopes to inspire Janelle, but Janelle won't let go of the past. At Coyote Pass, Robyn is devastated when she learns that this is finally the end of the road for Meri and Kody.