Get in Gear/Free-Wheelin' Ferris Wheel
Panic erupts in Pretty Big City when the big clock breaks and no one is able to tell what time it is. Then, Zee is showing off his inventions at his rocket-powered show, including his latest creation, a rocket-powered Ferris wheel.