Kitchen Face-Off
Four teams of HGTV all-stars design breathtaking kitchens as the ultimate renovation competition begins. After a hot-air balloon ride over the mountains offers inspiration, Fixer to Fabulous' Dave and Jenny Marrs judge the jaw-dropping finished spaces.