Round 3: The Final Showdown
The epic final battle between Chef Robert Irvine and Jon Taffer comes down to two Southern restaurants in LA's San Fernando Valley: Blaqhaus and Mardi Gras Tuesday. When the dust settles, will Irvine or Taffer claim the crown of Best Restaurant Rescuer?