Sailing Home
On the final cruise day, the kids help a sad Pirate Pete find Mrs. Mermaid. Once she is found, Peppa and Rohan say their goodbyes which makes Peppa sad. However, after seeing her family at the port, she cheers back up and wants another cruise!