Mo Toes, Mo Problems
A man with an enormous lump on his foot creates a mystery for Dr. Vincent. Dr. Schaeffer faces a case of a wart cluster that is all over a man's foot, and patient Kiara has the first double big toe the doctor has ever encountered.