Who Shot Darrent Williams?
When the Broncos draft Texas high school football star Darrent Williams, he stays loyal to his hometown. On New Year’s, he flies five school friends to Denver for a party. Soon after midnight, Darrent dies, and no one knows who killed him, or why.