The Den of the Smoke Wolves
The hunt comes to a head when the AIMS team locates what may be the secret lair of the Smoke Wolves. Jeff makes a special batch of Trapper's secret sauce to lure out the vicious canines and solve the mystery of the Tygart Valley once and for all.