Boston's Revolutionary Spirit
When Tim and Howard arrive in Boston in search of colonial rum, they uncover the spirit that inspired America's original bootleggers, outlaw liquor men and patriots. With help from Tickle, they recreate the recipe that was a favorite of Paul Revere.