Kavita & Sanjeev
Kavita, Sanjeev and their two grown sons are too crowded. Can Todd find a larger home in their upscale area and pull Sanjeev from his beloved man-cave? Or will Jillian's spacious redesign convince a strong-willed Kavita to stay?