The Mom Stays in the Picture
As the ladies move from 'Exposing' it to 'Owning' it in their second week, Shawna and Drea struggle with feelings of depression and regret. Leah gets destructive as a way to channel her anger, while Alyssa and Drea attempt a peaceful reconciliation.