Love Isn't Enough
Shawn faces Sara's ex. Monique and Derek's night out at the club goes left. Tayler tracks down Chance at a bar. Justine confronts Michael about taking off his ring. Lindsey and Blaine are at a crossroads. Amber has a meltdown.