Always the Bad Guy
Amber loses it on Puppy in a shocking confrontation. Daonte catches Lindsey cozying up to Blaine. Kevin gets trapped in Kayla's plan. Chance fears Tayler is keeping a secret. Chazz thinks Branwin is up to no good. Ray turns up at his bachelor party.