I'm not in love
Lacey’s revelation stuns Shane. Sara storms out on Shawn. Stan is dumbfounded by Lisa’s bold move. Days before her wedding, Nicolle’s cold feed sends her into a breakdown. Kristianna’s world is flipped upside down.