Just a Couple Heres and Theres
A simple repaint of a 1964 Corvette careens into much more when Dave upsells the client on a couple of design features, and the crew finds some damage underneath the original paint. Also, the owner of an iconic Ford GTX1 tasks Dave with solving a dilemma.