Old Mustang, New Muscle
Andy attempts to transplant a modern Ford EcoBoost engine into an '85 Mustang SVO, a car built around an outdated 2.3 liter motor. The guys get started on a tribute to Andy's favorite car from the 70s, the 1970 GTO Judge.