Gates to the Unknown
Josh searches for Lost Cities with Jurassic Park's BD Wong, comedian and explorer Tom Green, Jumanji’s Rhys Darby and the stars of Discovery’s Chasing Atlantis. Josh gets lost in an otherworldly distillery.