Diavolo Surfaces
Grotesque disfigurations begin to emerge from the soul-swapped bodies as Chariot Requiem's frenzy rages on. Bucciarati and crew need to take back the arrow, and fast. However, Giorno has a terrifying revelation, stopping everyone in their tracks.