Clavicles Are the New Black
Jazz rejects Dayron's kiss, sets a date with an older man, and faces the staggering question of whether she's asexual. Just as soon as Jeanette finds a way to let her daughter go, Jazz's anxiety boils over. Meanwhile, Jaclyn and Tyler meet a trans icon.