Wigging Out in Los Cabos
A Seattle couple looking to expand both their wig business and their quality of life plan a sight-unseen move to Los Cabos, Mexico. The sun-drenched spot is perfect for their showroom, but this pair's strong opinions make living in paradise complicated.