Glimmering Thunder Rhythm
After a thunderstorm transforms their grapes into rubies, Fuzzy Yellow and Patoto find themselves in a sparkling adventure. Meanwhile, Bennu struggles to find his place after his kite mishap, discovering unexpected joy and a cure for his unusual ailment.