3 Generations & 1 Pork Rind
Even a life-size Mario Lopez cut-out can't boost birthday girl June's spirits as she copes with an empty nest when Anna and Kaitlyn decide to move out. Extra time allows her to work at the bakery, leaving Sugar Bear alone to become a domestic housewife.