Midwest Passover
Molly Yeh is celebrating Passover on the farm with her super crispy Giant Skillet Latke for lunch. For dinner, there's succulent Spatchcock Roast Chicken with Schmaltzy Potatoes and a tangy Pomegranate Pavlova for dessert.