Sutro Ghost Town
Zak and the crew delve into the darkness that surrounds the historic and very haunted town of Sutro, NV. The team suspects a mining tunnel is fueling the abandoned settlement's ominous aura as they uncover numerous deaths, disasters and mysterious fires.