Los Feliz Murder House Part 2
Zak and the GAC continue their confrontation with a dark presence that has overtaken the Los Feliz neighborhood's infamous hillside mansion. The investigation turns emotional when they conduct an ancient Sumerian ritual to open gates to the other side.